2.02.2011

Over Little Witch Magazine

Oorspronkelijk gepost op 11-11-2010

Het idee om een magazine te starten over Neo-paganisme in het dagelijks leven bestaat voor mij al jaren. Gebrek aan tijd, geld en/of inzet hebben mij daarin altijd tegen gehouden. Aan deze periode komt nu een einde. Eén deze dagen zal ik meer over mijzelf vertellen maar voor nu wil ik alleen volstaan met wat meer informatie over LWM. Om toch een idee te hebben van wi ik ben zal ik in ieder geval delen waar ik mij op spirtitueel gebied mee bezig houd.

Merry meet, ik ben Elani. Ik ben 25 jaar oud en woon mijn hele leven al in Nederland. Ik ben nu ruim tien jaar een solo beoefenaar van Dianic Witchcraft. Hoewel ik geen contact heb met covens heb ik wel een groep vrienden die bezig zijn met het spirituele en ik prijs mij hier zeer gelukkig mee. Verder beoefen ik Hedge Witchery en Technopaganisme.

Little Witch Magazine is ontstaan uit de behoefte om meer in contact te komen met andere beoefenaars van de verscheidene ‘Earth-based’ religies en uit de behoefte verder te komen in mijn persoonlijke leerweg. Ik wil met LWM graag een dialoog openen en anderen inspireren, niet zo zeer informeren. Natuurlijk zullen ik en mijn vrienden schrijven over de jaarfeesten en de rest van de Craft maar voornamelijk willen wij communiceren over hoe wij her neo-paganisme beleven en hoe wij het integreren in ons leven.

Ik hoop dat dit een reis is die jij samen met ons wil beginnen. Ik nodig ieder die wil uit om mee te werken aan Little Witch Magazine. Vindt je dit interessant dan kan je mij bereiken via Elani@littlewitchmagazine.com of via Twitter!.

Blessed be en ik hoop snel van je te horen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten